Sık Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
Aklınıza takılan her konuda size destek olmaktan mutluluk duyarız. Tarafımıza genellikle iletilen soruları sizin için cevapladık. Farklı konularda bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin.
Filo Merkezi Kimdir ?
Filomerkezi, Otomerkezi Otomotiv A.Ş. bünyesinde uzun dönem ve kısa dönem olmak üzere kurumsal kiralama hizmeti sağlayan kurumsal ve bireysel bir platformdur.
Neden filo merkezini tercih etmeliyim?
Filomerkezi, araç kiralama noktasında avantajlı fiyat ve uzman kadronun ötesinde ücretini ödediğiniz sürüş deneyimine son model ve sıfır kilometre araçlarla ulaşmanızı sağlıyor.
Nasıl Rezervasyon Yapabilirim ?
Filomerkezi’nden kiralama hizmeti almak için iletişim bilgilerimizde yer alan telefon numaralarından bizimle iletişime geçebilir ya da anasayfadaki formu doldurabilirsiniz.
Hangi Evraklar Gerekiyor ?
Vergi Levhası,
Ticaret Sicil Gazetesi,
Son 6 aya ait mizan, mizan yok ise geçici beyanname,
Son 6 aya ait bilanço,
İmza Sirküsü,
Findeks Raporu.
Ödeme Yöntemleri Nelerdir ?
Filomerkezi’nde alacağınız kiralama hizmetini, nakit, havale ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.
KirLADIĞIM ARACIN SÜRESİNİ UZATABİLİR MİYİM ?
Mevcutta kiraladığınız aracın kiralama süresini uzatmak için müşteri temsilcimiz ile iletişime geçerek aracın rezervasyon planına göre sözleşmenizi uzatabilirsiniz.
KİRALADIĞIM ARACI KİMLER KULLANABİLİR ?
Kiralanan araç, kiralama sözleşmesinde belirtilen sürücü tarafından kullanılabilir.
Hangi Marka ve Model araçlar var ?
Güncel araç bilgisi için iletişim kanallarımız üzerinden irtibata geçebilirsiniz.
Nasıl Uzun Dönem ve kısa dönem kiralama yapabilirim ?
Filomerkezi’nden kiralama hizmeti almak için iletişim bilgilerimizde yer alan telefon numaraları veya anasayfamızdaki formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Nereden Hizmet Alabilirim ?
Trafik cezası evraklarına nasıl ulaşırım ?
Filomerkezi hizmet noktasına aracı teslim ettikten hemen sonra sistem üzerinden kontrolü sağlanır ve cezalar şirketinize fatura edilecektir. Kiralama sürecinde kesilen falan sisteme geç düşen cezalar şirketimizce sonradan fatura edilir.
ARAÇTAN MEMNUN DEĞİLİM ?
KAZA DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?
Filomerkezi destek iletişim hattından bize ulaşılıp kaza/durum bildirilmelidir. Mutlaka kaza tespit tutanağı veya tek taraflı kaza ise beyan tutulmalıdır. Eğer meydana gelen trafik kazasında yaralanma veya ölüm varsa bu tutanak jandarma veya trafik polisi ekiplerince doldurulur. Kaza hasar durumunu gösteren en az 5 adet fotoğraf ve video çekilmelidir.
Mutlak suretle Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir sağlık kurumunda alkol testi yapılmalı ve tüm belgeler tarafımıza iletilmelidir.